Wednesday, May 19, 2010


Hello, Dear friend!
Let me introduce myself~


name : Toki
age: 18vee
habitat: Helsinki/Espoo
sex : you name it...

Ajattelimme, että olisi hyvä näyttää minkälaista possea sinne Nipponiin oikein lentää, joten nyt esittelemme kaikki itsemme lyhyesti...

Pidän siis piirtämisestä, maalaamisesta ja kaikesta tommosesta ''taiteellisesta'' näpertämisestä. Oon myös innokas ruoanlaittaja ja matkalla toiminkin VIP-kokkina. (ja yleisestikin meiän reissuissa toimin kokkina :--D ) Oon jo pitkään ollu kiinnostunut kaikesta Aasia-asteikolla olevasta ja erityisesti muodista ja musiikista ja osaan jonkin verran puhua Japania. Katon myös paljon japanilaisia draamasarjoja, vaikka muuten keinahdan enemmän kauhu- ja zombileffojen puoleen. Oon joskus pessimisti ja joskus kovan luokan optimisti - riippuu vähän tilanteesta. I guess.. Yleisesti juttu menee niin, että Minttu keksii jonkun ''loistavan'' idean ja aluks vastustan sitä Anttilan kanssa. Sitte mäkin innostun siitä ja noh... asia ratkaistaan sen jälkeen demokraattisesti mun ja Mintun eduksi. XD


Intohimoihini kuuluvat : kengät, takit ja sormukset.
Pahoihin tapoihin kuuluvat : jääräpäisyys ja äkkipikaisuus.
Ite en oo niin hyvä valokuvaamaan, enkä harrasta sitä, joten mua tullaan näkemään sitten ehkä hieman enemmän linssin edessä kuin sen takana --->
i'm a linssilude ja rakastan olla kuvattavana, mut ei siitä sitten sen enempää.... :--)))

...I would show U my shoes, but.... Maybe next time :--D niitä on kuitenkin aika paljon...... ja ne on mun mussuja~ \o

byebye~
with love : Toki


ps. yritän sitten matkalla kuvata japskien vaatteita, vaatekauppoja ja kaikkea mahdollista ja tietty esittelen myös omia ostoksia, joita tulemme tekemään ___paljon. :---))) Kaikkea saa kysyä~


No comments:

Post a Comment